Krema za lice Green Pharmacy 150 ml - Aloe Vera -Bez parabena

danas vam pisem o jos jednom odlicnom proizvodu kojeg sam koristila prosli mijesec..
radi se o Krema za lice Green Pharmacy 150 ml - Aloe Vera -Bez parabena- Elfa Pharm Hrvatska
krema je namijenjena oštecenoj,suhoj i osjetljivoj kozi lica.
moje lice inace je dosta osijetljivo sto se tice crvenila i mitesera oduvijek imam borbe sa time i rijetko sto da mi pomogne..
a sto se tice ove kreme napokon lijep ugodjaj na licu..
nema vise zatezanja i crvenilo se je znatno povuklo..
naravno miteseri su i dalje tu,ali za to postoje druga rijesenja.
kada sam ju pocela koristiti nakon par dana koza je bila znatno mekanija i sijajnija,vise mi se nos i celo nisu ljustili..
takodjer mi je super sluzila i kao podloga za sminku jer se na njoj puder dosta dugo zadrzavao i izgledao je prirodniji..
kremu sam koristila u jutro nakon umivanja i uvecer prije spavanja..
a sasvim mala kolicina vam je dovoljna da ju nanesete na lice..
takodjer ona se moze koristiti i na vratu te dekolteu,sto sam ja npr,mazala samo na lice jer mi je to podrucje bilo najizrezanije..
a takodjer ne postoji neka dobna granica,ali kod starijih osoba znatno pomaza kod mazanja sva tri aspekta koze jer daje mladolik izgled i pomaza kod blagog zatezanja sto ostavlja lijep ugodjaj na kozi..
takodjer alo vera je dokazano najbolji lijek prilikom koristenja kozmetika jer ima svojstva koja pomazu kozi..
moje iskustvo je olicno i nastavljam sa koristenjem..
a vas ako zanimaju dodatne informacije mozete im se javiti porukom na fb ili na kontakte na stranici-
https://www.facebook.com/elfapharm.hrvatska/?fref=ts


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Argeta pastete

O MOM BLOGU..