ajmo malo o kozmetici koja ima vise nacina primjene i dijelotvorna je na vise razlicitih polja..
radi se o Melem..
vijerujem da ste se svi susreli bar sa jednim njihovim proizvodom,a ja sam do sada isprobala njihove meleme ostalo jos nisam..
znaci:
Melem je univerzalna zaštitna krema, koja štiti i najosjetljiviju bebinu kožu dajući joj potrebnu mekoću i nježnost, a Vašoj koži vraća savršen osjećaj prirodno lijepe i njegovane kože.
svakodnevnom upotrebom hidratizira vasu kozu..
takodjer nema dobnog ogranicenje jer sadrzi konzervanse,silikone i kortikosteroide.
meni je do sada pomogla na vise nacina,od koristenja za ispucale usne gdje mogu reci najbolje pomaze,do suhih ruku i lakta koji se ljustio...
ne mogu reci da dijeluje odmah,jer svaku kremu trebate koristiti par puta da bi djelovala,ali sigurno mogu reci da je Melem jedna od krema koja brzo dijeluje,takodjer mi je pomogla i sa osim na dijecjem licu..
takodjer veliku pomoc mi je imao prilikom dojenja sto ga jos uvijek i koristimjer su bradavice znale puknut,ili ih je sin zagrizo tako da je najbolje i najbrze sam Melem mi pomogao..
kako je sin dosta slinio cesto se je tako na licu osipa i tu nam je najvise pomogao bas Melem jer je najbrze rijesio osim..
melem dolazi u :
-melem u tubi
-melem u sticku
-melem 10 i 35ml
-melem men
-melem pharma akut
-melem atopic kupka
-melem atopic krema
takodjer melem pomaze i kod rodilja:
-strije(sprecava nastanak na bedrima i trbuhu)
-izdajanje i masaza(zbog razmazivosci pomaze prilikom izdajanja i masiranja dojki)
-dojenje(maze se vise puta dnevno na bradavice i nije ga potrebno ispirati jer ne skodi dijetetu)
takodjer je novost mali Melem u novom ruhu:
na 10 milimetarskom Melemu vanjska kutijica je zamijenjena kartonskim blister pakiranjem..
definitivno mogu reci da mu je cijena pristupacna,cesto imaju akcije po drogerijama i imaju program vijernosti:
Učlanite se u Klub korisnika, unosite kodove s Melem pakiranja, skupljajte bodove i preuzmite nagrade:
-50 bodova-melem srebrna narukvica
-150 bodova srebrna melem salica
-250 bodova sal u melenovim nijansama
-400 bodova melem hoodie zenski
direktna web adresa:
http://melem.com/
za moj dragi @melem velika 5++
koristite ga? koja su vasa iskustva?




Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Argeta pastete

O MOM BLOGU..