Argeta pastete

eto da ne pisemo samo o slatkom smile emotikon
nedavno sam imala prillike isprobati novi asortiman tek izaslih Argetaspecijal pasteta..
dolaze u tri razlicita okusa u posebnom pakiranju i sa potpisima vrhunskih kuhara :
-GOVEDJA SA SPAROGAMA
-DIVLJAC SA PISTACIJAMA
-LOSOSOVA SA RUZMARINOM
MOGU RECI DA SU OKUSI JAKO IZRAZENI,MAZIVOST JE SAVRSENA ALI...
nisam odusevljena govedjom sa sparogima jer opcenito ne volim sparoge,ali govedinu obozavam tako da prolazi ali sa najvisom ocjenom 3
divljac obozavam kao i pistacije tako da su se ta dva okusa savrsenooo uklopila i dali jedan poseban bas ekskluzivni kosu i moja ociena je 5+
a sto se tice lososove sa ruzmarinom hm..
ruzmarin je prejako ubio okus lososa,tako da se on skoro i ne osijeti sto mi je zao jer ga obozavam tako da moja ocijena je 4 vise ne moze...

sve ukupna ocijena za Argeta eksluzivne pastete je 4+ jer znam da su mogli i bolje...
nadam se da cete ih probati pa slobodno javite i vase dojmove,mozda me razuvijerijete za neke 


smile emotikon

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

O MOM BLOGU..