evo danas nesto i o dijecjoj NIVEA kozmetici..
moram priznati da mi je to najdraza njega za moje klince..
jos u bolnici su koristili samo niveu,tako smo i doma nastavili..
da izdvojim jedan kao najdrazi proizvod stvarno ne mogu,ali eto na slici su samo par malih proizvoda od kojih je jedan i u mojem darivanju 
radi se o :
vlaznim maramicama soft & cream
kremi NIVEA Bottom Ointment , krema za guzu
sampon i kupka
maramice
to su maramice koje blago dijeluju na kozu vase dijece,cak jedna je dovoljna za savrseno brisanje.. ne sadrzi sapun,boje i alkohol tako da je se ne osipaju od nje..
krema daje osijecaj mekoce i prekrasno mirisu..
krema za guzu
najvise mi se svidja to sto kad ju jednom stavite stvori zastitni sloj kroz kojeg mokraca ne prodire tako da ostaje cijeli dan..
takodjer odlicna u suzbijanju crvenila..
sampon i kupka
ovdje mi se svidja dupla korist,tj.sto mozemo sa njom i prati kosu i tijelo bas u slucaju putovanja ne moramo nositi vise preparata..
uz to se kosica lako rasceslja,a tijelo ostaje meko i mirisljavo..
mala kolicina je dovoljna za punoo pijene..
kako uvijek tako i danas za NIVEA najboja ocijena 5++ 
kako se vama svidja Nivea dijecja njega?


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Argeta pastete

O MOM BLOGU..