evo i menee smile emotikon donosim vam recenziju nekad mojeg najdrazeg slatkisa,a sada da se pita moje klince svaki dan bi ih 100 pojeli smile emotikon
radi se o Kinder jajetu smile emotikon da da znam da ga i vi obozavate.. :)
samo eto moram priznat da su kad sam ja bila dijete u njima se nalazile puno lijepse igracke ..
danas ih ima vise vrsta i sa vise motiva,eto moji nekako vole Pandu vise od ostalih zbog igracka naravno smile emotikon
a sigurno ste i vidjeli one famozne torte gdje ih super mmozete iskoristit ako klinci vole samo igrackice smile emotikon
meni su jos uvijek najbolje sve kinder cokolade jer su one bas namijenjene za dijecu,a mene uvijek vrate u dijetinjstvo..
dali ga i vasi klinci vole ? smile emotikon
naravno da za Kinder ide veliki 5++ jer ga uz klince i mama obozava  :)



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Argeta pastete

O MOM BLOGU..